پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز چهارشنبه ، 1404/02/03

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مرکز روابط عمومی استانداری در سالن حکیم جرجانی یاسوج خبر داد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برگزاری نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری مرکز روابط عمومی استانداری در سالن حکیم جرجانی یاسوج خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشگی یاسوج؛ذوالفقار دیودل افزود: کسی که در سمت روابط عمومی قرار می گیرد باید داری علم مدیریت باشد و علاوه بر آن باید هم روانشناس و جامعه شناس و نیز هنرمند بوده و در حوزه ارتباطات مسلط باشد. روابط عمومی ها چون در حوزه رسانه فعالیت می کنند قدرت دارند، پس باید به خوبی از این ظرفیت استفاده نمایند.



وی افزود: روابط عمومی مشاور و امین مدیر و دستگاه بوده و چشم چراغ یک نهاد است که اگر یک نهاد پر رنگ است و موفق از عملکرد خوب روابط عمومی این نهاد است.


دیودل تصریح کرد: جلسات روابط عمومی ها و رسانه ها و نیز جلسات هم اندیشی ها باید بیشتر شوند تا از دانسته های یکدیگر بهره ببرند.


وی با اشاره به اهمیت مطالبه گری در حوزه روابط عمومی، خاطر نشان کرد: رسانه ها و روابط عمومی ها باید مطالبه گر و منتقد باشند، نباید از گفتن مطالبی که به سود مردم باشد پرهیز شود رسانه ها باید منتقد باشند اما تخریب نکنند.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: فعالیت روابط عمومی‌ های ادارات استان هر ۶ ماه یک بار ارزیابی می‌شود و برترین‌ها در نشست‌ شورای اداری معرفی خواهند شد.


عبدالعزیز تقی‌ زاده روابط عمومی‌ها را مهره‌های اصلی تبلیغ دانست و اظهار داشت: روابط عمومی پل میان مردم و دستگاه‌های اجرایی است و جایگاه آنها باید رفیع‌تر از آنچه که هست باشد.


تقی زاده عنوان کرد: روابط عمومی های باید صادقانه و با حفظ اخلاق برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته انقلاب اسلامی بیان کنند.


وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها دارای چند بعد هستند یک بعد آن اطلاع‌رسانی، بعد دیگر همراهی و در کنار مردم بودن و بعد سوم نگاه به ساختار دستگاهی است که در آن مشغول هستند.